25.11.2017

części samochodowe

Dla wykorzystania maksymalnej siły hamowania wielu producentów samochodów wprowadziło w swoich samochodach architektura wspomagania nagłego hamowania. Układ ów jak dowodzą tryb pomaga w uniknięciu wielu wypadków drogowych utrzymując maksymalne ciśnienia hamowania na całej drodze przez jaką automobil jest zatrzymywany. Zastosowanie.
Przeprowadzone badania dowiodły, że wielu kierowców pojazdów nie potrafi w pełni wykorzystać całkowitych potencjał układu hamulcowego. Najefektywniejsze postępowanie układu hamulcowego uzyskuje się blisko maksymalnym ciśnieniu hamowania. W samochodach wyposażonych w układ ABS oznacza to, iż kompozycja ów powinien istnieć uruchomiony regulując mus hamowania na poszczególnych kołach pojazdu. Na czym polegają błędy kierowców? W chwili niebezpieczeństwa wciskają oni pedał hamulca wystarczająco prędko jakkolwiek ze nazbyt małą brutalnie względnie także po po mocnym hamowaniu zwalniają pedał hamulca zmniejszając za pomocą owo siłę hamowania. Wprowadzenie systemu wspomagania nagłego hamowania pozwala na utrzymanie maksymalnej siły hamowania w chwili wykrycia niebezpieczeństwa. Przeprowadzone podejście dowiodły, ze układ ten pozwala na skrót wartościowy hamowania przy prędkości 100 km/h o 7 m w pobliżu drodze hamowania o długości 40 m. Przeprowadzone testy wykazały, iż blisko braku tego układu do wypadku dochodziło w 86 % przypadków. Natomiast w samochodach wyposażonych w taki układ aż do wypadku dochodziło jedynie w 16 % przypadków. Sprawdź nasze części do samochodów.